Lidmaatschap aanvragen

dinsdag 19 november 2019, 19:30 uur

Voorbereidingsavond bevestiging lidmaatschap

De uitnodiging voor deze voorbereidingsavond is voor de nieuw te bevestigen leden.

Geïnteresseerd om lid te worden? Klik hier voor meer informatie over het lidmaatschap.

Tijdens deze voorbereidingsavond wordt het praktische en geestelijke aspect van de ledenbevestiging besproken. Vragen die daarbij aan de orde komen zijn: hoe gaat het bevestigen in z'n werk, hoe ziet de dienst eruit, wie kan ik voor de dienst uitnodigen, hoe zit het met de receptie na afloop? Na deze praktische voorbereiding is er aandacht voor de geestelijke voorbereiding en maken we nader kennis met elkaar.

Locatie: Bennebroekerweg in het AC, om 19:30 uur

Door deel te zijn van de kerk, zijn we samen deel van de gemeente van Christus, wereldwijd. We moedigen leden aan om geestelijk te groeien, samen God te aanbidden en voor de kerk en elkaar te bidden. We willen graag deel zijn van een huiskring, getuigen van de liefde van Jezus in onze eigen omgeving, naar anderen omzien en tijd en talenten geven aan de kerk.

Voor het lidmaatschap van De Meerkerk stellen we enkele voorwaarden: dat je de Beta Cursus hebt gevolgd, aspirant-lid bent en dat je gedoopt bent. Daarmee bedoelen we dat je je op grond van je geloof in Jezus als je persoonlijke Verlosser en Heer en je belijdenis daarvan je hebt laten dopen. Als je aspirant-lid bent en lid wilt worden en je eerst wilt laten dopen, wachten we met de bevestiging van je lidmaatschap totdat je gedoopt bent.