zondag 14 februari 2016, 09:00 & 11:00 uur

Zondagsdiensten - Marco van Delft: The day after Valentine

Marco van Delft spreekt in beide diensten over het thema 'The day after Valentine'.

Marco van Delft, zoon van een Rijnsburgse kweker, start zijn werkzame leven in het familiebedrijf. Toch luistert hij naar zijn hart en het verlangen met Gods Woord bezig te zijn en doet de Discipel Training School van Jeugd met een Opdracht en vervolgens een studie theologie aan de Evangelische Theologische Hogeschool in Veenendaal. Hij start in 2004 deeltijd als missionair werker in het project Open Hof Hillegom. Daarnaast werkt hij als pastoraal werker bij 's Heeren Loo in Noordwijk, een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking. Tegenwoordig is hij fulltime Geestelijk Verzorger in 's Heeren Loo. Een bijzondere plek waar de bewoners hem veel leren over het Koninkrijk van God. Marco spreekt regelmatig in diverse kerken en is in De Meerkerk de trouwpastor. Hij vindt het een voorrecht het Woord van God te mogen verkondigen en wil het zodanig verkondigen dat wij, de luisteraars er verder mee kunnen.

Marco is getrouwd met Gesa van Egmond en is vader van vier kinderen.