Aanmelden Premarriage

maandag 22 februari 2016

Premarriage Course voorjaar 2016

De Premarriage Course zet je aan het denken over wat echt belangrijk is in je relatie. De cursus kun je zien als een fantastische investering in je relatie en is bedoeld voor jonge stellen met, maar ook zonder serieuze trouwplannen.
Na de cursus heb je meer inzicht in jezelf, je partner en je relatie. Je bent op een leuke en creatieve manier een stap dichter naar elkaar toegegroeid, en het legt een stevig fundament voor een (eventueel) huwelijk.

Onderwerpen die aan bod komen :

• Communiceren - o.a.: effectief praten en effectief luisteren
  • Toewijding - o.a.: waarom zou je je aan elkaar verbinden, tijd doorbrengen met elkaar, verandering in loyaliteit
  • Conflicten oplossen o.a.: omgaan met boosheid, verschillen accepteren, financiën, elkaar vergeven
  • Liefde  levendig houden o.a.: vriendschap ontwikkelen, elkaars behoefte ontdekken, seksualiteit
  • Gedeelde doelen & waarden - o.a.: wat zijn dat?, een gelijkwaardige relatie opbouwen

Hoe ziet een avond eruit?

• Gezamenlijke maaltijd
  • Inleiding over het onderwerp
  • Samen opdrachten doen en vragen beantwoorden

Cursusleiding:

Gerard en Tineke Koelewijn

Doelgroep:

Jonge stellen met of zonder serieuze trouwplannen

Data & tijden:

5 avonden 18.45 uur inloop / 19.00 diner
Aanvang 22 februari 2016. Klik hier om de data te zien.

€ 25,00 per stel inclusief diners en cursusmateriaal.

Aanmelden:

Aanmelden kan door één persoon, die voor beide deelnemers boekt. Vermeld in de ruimte voor opmerkingen eventuele beperkingen met betrekking tot dieet of mobiliteit (zoals traplopen enz.).