Aanmelden vrijwilliger Kerst

zondag 20 december 2015

Vrijwilligers voor Kerstnachtdiensten 2015

Dit jaar staan er zes Kerstnachtdiensten in De Meerkerk gepland: twee op zondagavond 20 december en vier op donderdagavond 24 december.

Er wordt ook voor dit jaar weer heel veel gedaan om de vele bezoekers van binnen en buiten De Meerkerk in gepaste sfeer te onthalen. Om dat te realiseren zijn er weer heel veel vrijwilligers nodig om te helpen of te bidden vóór, tijdens of na de diensten.

Wil jij je steentje bijdragen? Geef je dan even op via de knop 'Aanmelden vrijwilliger Kerst'.

Afhankelijk van het aantal aanmeldingen wordt een indeling van de vrijwilligers gemaakt voor de diverse werkzaamheden. Ruimschoots van tevoren zal met allen die zich aangemeld hebben contact worden opgenomen.

Je kunt je opgeven voor de onderstaande periodes.

zondag 13 december opbouw vanaf 14:00 uur
maandag 14 december opbouw overdag
zondag 20 december vrijwilliger Kerstnachtdienst vanaf 14:00 uur
donderdag 24 december vrijwilliger Kerstnachtdienst vanaf 15:00 uur
maandag 28 december opruimen vanaf 09:30 uur

Als we je aanmelding ontvangen hebben, krijg je een automatische bevestiging op het opgegeven emailadres.