woensdag 28 oktober 2015

Parenting Course

Parenting Course, een nieuwe, interactieve opvoedcursus vanuit Bijbelse pricipes. Voor ouders (stellen èn alleengaanden!) met kinderen van 0–10 jaar. De cursus wordt gegeven op één woensdagavond en twee zaterdagen.

De cursus is gericht op het ontwikkelen van duurzame en vitale relaties binnen het gezin. Waar een leven met Jezus in geïntegreerd is. Een cursus met een visie dat ouders werken vanuit hun kracht, die keuzes durven maken en kwetsbaar durven zijn.

De Parenting Course is opgebouwd uit 5 delen.

• Deel 1 gaat over de functie van het gezin en over sterke ouders die bewuste keuzes maken.
  • In deel 2 en 3 ligt de focus op de behoeften van je kind, de 5 talen van de liefde, en op grenzen, duidelijkheid en verschillende opvoedstijlen.
  • Deel 4 en 5 tenslotte gaan over relaties, dat luisteren bij jou begint en niet bij je kind. Over loslaten en over waarden en normen, het beeld van God en over je zorgen veranderen in gebeden.

Data & tijden:

Klik hier om de data te zien.

€ 25,00 per persoon als bijdrage voor o.a. werkboek, koffie, thee en lunch op zaterdag

Ouders met kinderen in de leeftijd van 10-15 jaar moeten nog even geduld hebben. De Parenting Teenagers Course start in het volgende voorjaar. Start is op woensdag 6 april 2016.