Inschrijven EO Jongerendag

zaterdag 6 juni 2015, 10:00 uur

EO jongerendag 2015 in GelreDome

We gaan met X-pact naar EOJD!

Met een grote groep jongeren tussen de 12 en 18 jaar gaan we met de bus naar GelreDome in Arnhem. De veldkaarten zijn al gereserveerd, dus je kan je nu inschrijven bij De Meerkerk, druk op de link rechts bovenaan: 'Inschrijven EO Jongerendag'.

EO Jongerendag duurt van 12:00 tot 21:00 uur.
We verzamelen om 10:00 uur bij De Meerkerk aan de Bennebroekerweg 515 in Hoofddorp.
De bus vertrekt om 10:30 uur naar Arnhem en om 21:00 uur vanuit Arnhem terug naar De Meerkerk. We verwachten rond 22:30 uur aan de Bennebroekerweg terug te komen.

De kosten zijn € 20,00 per persoon voor de toegangskaart, het busvervoer en een lunchpakket met wat drinken. Neem zelf geld mee om (avond)eten en snacks te kopen.

Belangrijk: betaal de €20,00 gelijk bij het inschrijven. Inschrijvingen zonder betaling of binnen uiterlijk 7 dagen worden niet in behandeling genomen. Inschrijven (en betalen) kan tot donderdag 30 april 2015, maar wacht zeker niet zolang om verzekerd te zijn van een plek!

De Meerkerk wil niets aanbieden waarbij de kosten een belemmering zijn voor je deelname. Mocht dat van toepassing zijn, stuur dan een email naar diaconaat@meerkerk.nl. Je mail wordt vertrouwelijk behandeld. Of bel tijdens kantooruren: 023-56 35 872 en vraag naar diaconaat.