Aanmelden Youth Alpha

maandag 26 januari 2015

Youth Alpha Cursus voorjaar 2015

De Youth Alpha is een cursus waar je vragen kan stellen over het leven en geloof. In tien weken en een weekend ga je samen met leeftijdsgenoten op een relaxte manier op zoek naar de betekenis van het christelijk geloof. De cursus zal op maandagavond gehouden worden en vooraf begin je altijd samen met een lekkere maaltijd. Dan krijg je met heel de groep een korte inleiding over het thema en daarna ga je in vaste kleinere groepjes uiteen om samen hierover door te praten. Je zult merken dat je in korte tijd een bijzondere band opbouwt met de anderen en elkaar veel beter leert kennen. Daarnaast is er natuurlijk ook gewoon ruimte om lekker te relaxen, chillen en lachen.

Cursusleiding:

Meerkerk Alpha team

Doelgroep:

Jongeren vanaf 15 tot en met 17 jaar van binnen en buiten de gemeente

Data & tijden:

10 avonden en één slotavond 18:45 uur inloop / 19:00 diner
Aanvang: maandag 26 januari 2015. Klik hier om de data te zien.

Kosten:

Voor het Youth Alpha weekend wordt een bijdrage in de kosten gevraagd.

Aanmelden:

Via de website. Vermeld in de ruimte voor opmerkingen eventuele beperkingen met betrekking tot dieet of mobiliteit (zoals traplopen enz.). Indien de specifieke wens bestaat om bij één of meer andere cursusdeelnemers ingedeeld te worden, dat graag even melden in de ruimte voor opmerkingen.