zondag 26 oktober 2014, 09:00 & 11:30 uur

Zondagsdiensten - spreker: Patrick van der Laan

Patrick van der Laan spreekt in beide diensten over het thema 'Neem de tijd…'

Patrick van der Laan (1982) is jongerenwerker in De Meerkerk. Hij is getrouwd met Linda en zij hebben samen een zoon.

Patrick is niet gelovig opgevoed en komt voor het eerst in aanraking met een kerk op zijn 20ste. Jongeren blijken al snel zijn hart te hebben en Patrick komt steeds meer met hen in contact doordat hij zijn getuigenis deelt in jongerendiensten. Met een goede dosis humor en prikkelende opmerkingen vanuit zijn vroegere vooroordeel over christenen en de kerk, hoopt hij het publiek scherp te houden.

Door Bijbelse personen / verhalen persoonlijk en eigentijds te maken gelooft hij dat Gods woord van het hoofd naar het hart kan gaan en er praktische handvatten uit voort komen.

“Gods woord werkelijkheid zien worden in mensen (jong en oud), dat is wat het verschil zal gaan maken in deze wereld” aldus Patrick.