vrijdag 24 oktober 2014, t/m 26-10-2014

18+ weekend

Het jaarlijkse weekendje weg voor alle 18-25 jarigen van De Meerkerk!

Tijd met God, gezelligheid met vrienden en leuke activiteiten…zomaar drie kenmerken van het 18+ weekend dat ook dit jaar weer georganiseerd wordt! Op 24, 25 en 26 oktober beleven we een mooi weekend op de Aalbertshoeve in Ermelo. Een mogelijkheid om je vrienden mee te nemen, maar ook een kans om nieuwe mensen te leren kennen. Het thema is dit jaar: ‘We hebben iets te vieren!’

Kom jij ook? Je bent welkom op vrijdagavond 24 oktober vanaf 19:30 uur bij de intro-borrel. Zondagmiddag rond 14:00 is het weekend weer afgelopen.

De kosten voor deelname aan dit weekend zijn € 60,00 per persoon. Via de knop 'Inschrijven' kun je jezelf opgeven en eventueel ook een vriend of vriendin. Meld je alvast aan om zeker te zijn van een plekje.

Locatie: De Aalbertshoeve Nijkerkerweg 65 3853 NV Ermelo

Je wordt verwacht op eigen gelegenheid naar de Aalsbertshoeve te komen. Mocht je geen vervoer hebben, geef dit dan aan in het aanmeldformulier