Inschrijven EO Jongerendag

zaterdag 14 juni 2014

EO jongerendag 2014 in de Gelredome

Natuurlijk gaan wij ook dit jaar weer met een grote groep jongeren met de bus naar Arnhem toe. De kaartverkoop is al begonnen, en als Meerkerk hebben we beslag weten te leggen op veldkaarten voor onze jongeren.

De kosten zijn € 20,00 per persoon voor kaart en busvervoer. Anders dan vorig jaar wordt er nog overlegd met de EO over de procedure om kaarten te valideren. Aanmelden voor deelname kan nu middels de knop 'Inschrijven EO Jongerendag' rechts bovenaan. Er wordt nu nog geen betaling gevraagd. Zodra we meer duidelijkheid hebben over de procedure die de EO dit jaar hanteert zullen we iedereen een mailtje sturen met het verzoek om het bedrag te voldoen via iDEAL of internetbankieren. Meld je nu wel alvast aan want het aantal plaatsen is beperkt.

De EO jongerendag is van 12:00 tot 21:00 uur

We verzamelen om 09:00 uur bij De Meerkerk aan de Bennebroekerweg 515 in Hoofddorp.

De bus vertrekt om 09:30 uur naar Arnhem en om 21:00 uur vanuit Arnhem terug naar De Meerkerk !!