woensdag 17 september 2014, 19:30 uur

Feestelijke Jubileumavond: De Meerkerk 30 jaar!

Ook voor jongeren van X-pact!

Woensdag 17 september bestaat De Meerkerk precies 30 jaar. Gospelzanger en oud-Meerkerker Kees Kraayenoord is deze avond terug in De Meerkerk om met en voor ons te zingen. Hij zal Meerkerk herinneringen ophalen en zijn hart voor de plaatselijke gemeente met ons delen.

Deze avond is ook de kick-off van de huiskringen en alle andere bedieningen in de gemeente.

Wat mag je op deze feestelijke avond naast muziek met en van Kees Kraayenoord verwachten:

felicitaties van buiten de gemeente, een dankbare terugblik op 30 jaar Meerkerk, een toelichting op het nieuwe jaarthema ‘We hebben iets te vieren!’, een feestelijk samenzijn met een drankje en meer!

Iedereen van harte uitgenodigd!

Kees is gospelzanger en aanbiddingsleider die zowel Nederlands- als Engelstalige aanbiddingsliederen, in verschillende muziekstijlen schrijft en zingt. Hij geeft, met zijn band, concerten door het land en heeft aanbiddings-cd’s en dvd’s uitgegeven.

Op dit moment werkt Kees aan het project ‘Uw Liefde Tegemoet’ waarbij hij lokale kerken en hun aanbiddingsleiders ondersteunt en inspireert.

Kees is getrouwd met Nicole en woont met zijn gezin in Veenendaal, waar hij voorganger is van de evangelische gemeente Mozaiek 0318.