print deze pagina
INSCHRIJVEN SEMINAR DEEL 1 & 2

zondag 16 oktober 2011, 19.00 uur

Seminar met Dr. Dan Allender (zondag 16 en maandag 17 oktober)

 

Seminar "Waard om te leven"

Velen zullen zich het tweedaags seminar nog herinneren met Dr. Neil Anderson, bekend spreker en auteur van ondermeer De Bevrijder. Veel Meerkerkers namen een dag vrij van hun werk om het seminar bij te wonen en zeiden dat het één van de beste investeringen was die ze ooit deden.

We zijn blij en enthousiast! dat we opnieuw een seminar kunnen aanbieden met een bekend counselor, spreker en auteur: Dr. Dan Allender.

Dan heeft een bijzonder levensverhaal en kent uit eigen ervaring de kracht en bevrijding van Jezus Christus in zijn leven. Hij is een veel gevraagd spreker, onder meer voor de Leadership Summit van Willow Creek. Van zijn vele boeken werden er vijf in het Nederlands vertaald en uitgegeven door De Navigators.

Het seminar dat Dan in De Meerkerk zal geven is gebaseerd op zijn boek "To be Told" en heeft de titel "Waard om te leven", een onderwerp dat heel goed aansluit bij het Meerkerk jaarthema “Gewoon Geloven”.

Aan de hand van de dood, opstanding en wederkomst van Jezus Christus brengt Dan op een unieke wijze de kern van het geloof heel dicht bij het (geloofs)leven van alle dag. Daarbij toont hij hoe waardevol het leven van een christen is en kan zijn, ongeacht wie je bent en hoe je leven tot nu toe gelopen is. Zonder goedkoop te zijn of de moeilijke vragen uit de weg te gaan komt hij tot een verrassend positieve en bevrijdende kijk op het leven. Wie het seminar volgt zal de diepere waarde van het Christelijk geloof ervaren met nieuwe hoop en nieuw perspectief. Een geloof “waard om te leven”!

Het seminar is geschikt voor elke gelovige, ongeacht hoe kort of lang je al Christen bent.

De manier van spreken van Dan en het betrekken van het onderwerp op het alledaagse leven maken het seminar toegankelijk voor een breed publiek. Neem als Meerkerker dan ook gerust een introducé mee.

De voertaal is engels en waar nodig zal simultaan vertaald worden.

"Waard om te leven" wordt gegeven in De Meerkerk. Het seminar vindt plaats zondagavond 16 oktober van 19.00 tot 21.30 uur en maandag 17 oktober van 9.30 tot 16.30 uur.

Gezien de opbouw van het programma worden deelnemers sterk geadviseerd om het seminar in zijn geheel te volgen.

De kosten inclusief hand-out, koffie, thee, frisdrank, snacks en de lunch op maandag zijn laag gehouden en bedragen slechts € 17,50 per deelnemer. Als dit bedrag echter een bezwaar is kun je dit discreet aangeven.