zondag 1 november 2020, 10:00 uur

Zondagsdienst via Livestream - Remy Splinter: Gebed

Diensten zijn te volgen via de Livestream en later terug te luisteren en bekijken bij recente diensten.

Remy Splinter (1992) is jongerenwerker in De Meerkerk. Hij is getrouwd met Marloes en woont in Hoofddorp.
Remy komt zijn hele leven al in De Meerkerk. Hij was 13 jaar oud toen zijn vader overleed en toen ontdekte hij door de moeilijke tijden heen de realiteit van een liefhebbende God.
Na de middelbare school koos hij ervoor om theologie te studeren. Zijn Bachelor haalde hij aan de ETF in Leuven (België) en zijn Master behaalde hij aan de VU in Amsterdam.
Met zijn liefde voor Jezus en de Bijbel en zijn passie voor mensen en muziek, zet hij zich sinds 2016 enthousiast in als staflid in De Meerkerk.
Zijn doel is om mensen te helpen Jezus te leren kennen, Zijn liefde te ontdekken en Hem steeds meer na te volgen.