Aanmelden Alpha

maandag 23 september 2019

Alpha Cursus september 2019

Ontmoeten, vragen en ontdekken - dat doe je op de alpha. In 8 interactieve en gezellige bijeenkomsten ontdekken de deelnemers wat het christelijk geloof inhoudt.
Elke avond begint met een lekkere maaltijd om 19:00 uur. Het moment om elkaar op een ontspannen manier goed te leren kennen. Na de maaltijd luisteren de Alpha-deenemers naar een kort, inspirerend verhaal, waarover in kleine gespreksgroepen doorgepraat wordt.

Cursusleiding:

Meerkerk Alpha team

Doelgroep:

*  Wie nieuwsgierig is naar de basis van het christelijk geloof
* Wie behoefte heeft aan een “opfris cursus” over de basis van het christelijk geloof
*  Iedereen vanaf 18 jaar

Data & tijden:(*)

8 maandagavonden en één slotavond 18:45 uur inloop / 19:00 diner.
Aanvang: maandag 23 september 2019. Klik hier om de data te zien.

Het Alpha weekend is op 25, 26 en 27 oktober .

Kosten:

Voor het Alpha weekend wordt een bijdrage in de kosten gevraagd.

Aanmelden:

Via de website. Vermeld in de ruimte voor opmerkingen eventuele beperkingen met betrekking tot dieet of mobiliteit (zoals traplopen enz.). Indien de specifieke wens bestaat om bij één of meer andere cursusdeelnemers ingedeeld te worden, dat graag even melden in de ruimte voor opmerkingen.

(*) bij onvoldoende aanmeldingen kan de cursus komen te vervallen en worden de deelnemers tijdig op de hoogte gebracht en geattendeerd op de eerstvolgende cursus gelegenheid.