Aanmelden jaarafsluiting

woensdag 26 juni 2019, 18:00 uur

Feestelijke jaarafsluiting

Op woensdag 26 juni vieren we de feestelijke afsluiting van dit Meerkerkjaar. Je wordt vanaf 17:30 uur welkom geheten met een drankje.
Om 18:00 uur begint voor iedereen, van jong tot oud een feestelijk, kort programma in de grote zaal. Vervolgens gaan we naar buiten om elkaar te ontmoeten tijdens een gezellige maaltijd die je zelf samenstelt.

Per deelnemer wordt een bijdrage in de onkosten gevraagd van € 7,50 per persoon van 12 jaar en ouder en € 3,50 per kind van 4 tot en met 11 jaar. Voor kinderen van 3 jaar en jonger wordt geen bijdrage gevraagd.

In verband met de voorbereidingen en de inkoop graag op tijd aanmelden. Aanmelden en betalen gaat via de knop 'Aanmelden jaarafsluiting'.

Graag tevoren via iDEAL betalen. Contant afrekenen op de avond zelf is wel mogelijk maar wordt niet aanbevolen in verband met het te verwachten grote aantal bezoekers. Heb je al een account dan is inloggen eenvoudig met gebruikersnaam en wachtwoord. Zodra ingelogd is, kan voor het hele gezin worden aangemeld. Als je nog geen gebruikersnaam hebt, kun je op de aanmeldingspagina via 'inloggen-registreren' een account aanmaken en zelf een gebruikersnaam en wachtwoord kiezen.

Mocht je problemen ondervinden met aanmelden, schrijf dan even een mailtje naar info@meerkerk.nl of bel op werkdagen even naar het secretariaat: 023-56 35 872.