print deze pagina
Aanmelden Open slotavond

maandag 19 november 2018, 19:00 uur

Open slotavond - Cursussen november 2018

Op deze avond worden de Alpha Cursus, de Beta Cursus en de Huwelijkscursus afgesloten met een feestelijke slotavond.

Het is een open avond, dus kom en nodig je gasten uit om met je mee te gaan.

De avond is voor iedereen een mooie gelegenheid om eens te proeven wat een Alpha Cursus, een Beta Cursus en een Huwelijkscursus inhoudt. Letterlijk proeven, want net als alle cursus avonden begint ook deze slotavond met een gezamenlijke maaltijd voor alle deelnemers en gasten.

Na de maaltijd is er een programma in de kerkzaal. Daar hoor je o.a. persoonlijke verhalen en ervaringen van deelnemers van de cursussen. Ook is er een korte uitleg over de cursussen. Je kunt dus op een makkelijke en vrijblijvende manier kennis nemen van het Meerkerk cursusaanbod. Zo is de Alpha Cursus bestemd voor hen die meer over de basis van het christelijk geloof willen weten. De Beta Cursus geeft uitleg over de betekenis en het belang van de kerk.

De maaltijd begint om 19:00 uur en de inloop met een drankje is vanaf 18:45 uur.

Het avondprogramma begint om 20:00 en de inloop met koffie en thee is om 19:45 uur.

De avond duurt tot ongeveer 21:30 uur met daarna nog gelegenheid om - voor wie dat wil - wat na te praten onder het genot van een drankje.

Iedereen is van harte uitgenodigd. In verband met het aantal te serveren maaltijden is het wel wenselijk dat alle gasten zich tevoren even aanmelden via de knop ‘Aanmelden Open slotavond’.

Mocht het niet lukken om de maaltijd mee te maken, haak dan gerust aan bij de inloop met koffie vanaf 19.45 uur of kom direct om 20.00 naar de kerkzaal.

Op maandag 21 januari gaan de eerstvolgende Alpha Cursus en Beta Cursus weer van start. Aanmelden is mogelijk via de button in de agenda.