Brad Jersak: A More Christlike God

Het engelstalige boek dat Brad Jersak schreef over God die zich in Christus toont, is verkrijgbaar in de boekenhoek: A More Christlike God: A More Beautiful Gospel.
Brad Jersak was zondag 8 november gastspreker in De Meerkerk. Heb je zijn boodschap niet gehoord? Bekijk dan de dienst. Binnen ons thema ‘Jezus en Jezus alleen’ helpt de boodschap van Brad ons om Jezus beter te leren kennen.

Brad is Canadees leraar, schrijver en spreker. Zijn missie is het goede nieuws te delen dat God Liefde is en dat die Liefde ons perfect getoond wordt in Jezus.

Hij is getrouwd met Eden en vader van drie zonen. Ze wonen in Abbotsford in Britisch Columbia, Canada. Brad en zijn vrouw hebben eerder een evangelische kerk geleid en een kerk helpen stichten, maar Brad voelt zich ook thuis in de Orthodoxe traditie. Hij heeft zich aangesloten bij de Orthodoxe Kerk.

Brad doceert aan de faculteit van het Westminster Thelogical Centre en schrijft voor Christianity Without the Religion Magazine.