Aanmelden Introductie

maandag 3 april 2017

Introductie Cursus april 2017

De Meerkerk Introductie Cursus

De Introductie Cursus dient om nader kennis te maken met De Meerkerk. Met elkaar wordt (interactief) nagedacht over een aantal geloofsaspecten die in De Meerkerk centraal staan, alsook over haar missie en visie. Vragen die onder meer aan de orde komen zijn: wat is een bijbelse gemeente, wat is de geschiedenis van De Meerkerk, wat is haar bestaansrecht, waar staat zij voor, wat is haar roeping in deze tijd, wat betekent het om deel te worden van de gemeente?

De cursus beslaat vier avonden van 19:00 tot 21:45 uur. De cursus is bedoeld voor hen die de gemeente regelmatig als gast bezoeken en geheel vrijblijvend willen ontdekken of De Meerkerk hun 'thuisgemeente' zou kunnen worden. Maar niet alleen gasten zijn welkom. De avonden zijn ook zeker geschikt voor Meerkerkers die behoefte hebben aan een “opfris cursus”.

Elke avond wordt begonnen met een gezamenlijke maaltijd om 19:00 uur (!)

Cursusleiding:

Wigle Tamboer

Doelgroep:

Data & tijden:(*)

4 maandagavonden: 18.45 uur inloop. Klik hier om de data te zien.

Geen

Aanmelden:

Via de website. Vermeld in de ruimte voor opmerkingen eventuele beperkingen met betrekking tot dieet of mobiliteit (zoals traplopen enz.).

(*) bij onvoldoende aanmeldingen kan de cursus komen te vervallen en worden de deelnemers tijdig op de hoogte gebracht en geattendeerd op de eerstvolgende cursus gelegenheid.